Top

FAQ

Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Hieronder vind u de meest gestelde vragen.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contact formulier.

Q: Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
A: De verzendkosten bedragen € 7,50 per verzending binnen Nederland.

Q: Verzend u ook naar het buitenland ?
A: Ja wij verzenden wij ook naar: Belgie, Luxemburg, Denemarken, Duitsland,
 Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden (het systeem rekent automatisch uit hoeveel verzendkosten u moet betalen)

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt uw bestelling betalen met: iDEAL. Paypal en vooraf Per Bankoverschrijving 

Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
A: Wanneer het geld direct is overgemaakt, kan de bestelling meestal de zelfde dag worden verzonden, waardoor u het meestal na 1 of 2 dagen in huis heeft.

Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Helaas, dat is niet mogelijk. Wij zijn een online-webwinkel en hebben onze voorraad in een groot centraal magazijn liggen, waardoor wij zo snel en betrouwbaar kunnen leveren.

Q: Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu ?
A: De artikelen die uitverkocht zijn, worden tijdig besteld, waardoor hooguit 1 week levertijd ontstaat.

Q: Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ?
A: Dat is mogelijk. U kunt contact opnemen met ons over het defect en zorgen voor een vervangend exemplaar

Q: Ik heb een kortingsbon ontvangen, wanneer kan ik deze inleveren?
A: Als u voor minimaal 35,00 euro aan producten besteld dan kunt u de bon gebruiken.

Q: Zijn de getoonde prijzen exclusief of inclusief 21% BTW ?
A: Alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW

Q: Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
A: Uiteraard heeft u recht op het retour sturen van het artikel binnen 14 dagen. Het artikel dient nog in orginele staat en in ongeopende verpakking worden retour gezonden. Retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Voor de verwerking van een retour brengen wij 4,95 administratiekosten in rekening. Deze zullen worden verminderd op het uit te betalen bedrag.
Retouradres: Dermagist.NL - Postbus 316 - 8600 AH Sneek

Note: Een gebruikte dermaroller kunnen wij helaas vanwege hygiene niet meer terugnemen. 
 
Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan contact met ons op via het contact formulier.
@



Onze speciale op=op aanbiedingen van vandaag: